Bara måndag.. men längtar ändå redan till helgen..

2009-04-06 @ 19:49:52


I boken Shoes skriver modevetaren Valerie Steele om den erotiska upplevelsen av
höga klackar:
"Den nedre delen av kroppen spänns, höfternas och skinkornas rörelser förtydligas, ryggen kröker sig och höfterna skjuts fram - vadens kontur framträder och hela ens silhuett ger ett långbent intryck".

- H&M Magazine

Långa ben, - ja tack! Men förtydligande av höfter o skinkorna behövs dock inte, haha.  
Med mina nya killerskor blir jag 185, hilfe, 13 cm lång klack. Men de ska väl gå. Efter nån glas vin brukar allt gå. haha. Ja jag längtar redan till helgen fast de bara är måndag. Dock vet jag inte vad som händer än. Vissa jobbar, andra ska utomlands o är redan uppbokade på annat. Men de löser väl sej. Jag ska iaf dansa o vara återställd från alla dagens krämpor.

[justin timberlake - rock your body]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0