Dagsläge..

2009-04-24 @ 17:38:23

vimmelfotograferingen blev de ju inget av då ryggen höll på att gå av på mitten. gick ändå till jobbet imorse, man ger ju inte sej i första taget...  men jo.. smärtan fanns där... så jag tackar så hjärtligt för  mina flextimmar som kom till användning idag. gick hem redan vid tolv.. ringde paps på hemvägen o då han hade fridag idag sa han bara: kom hit i solen! så här har jag varit sen jag sluta. suttit på terassen o fått färg i fejjan. najs, men jag önskar så innerligt att detta går över snart. de onda i ryggen. o kliet i ögonen. för ja, inte nog med ryggen så var ögonen så svullna imorse att inte linserna gick in. glasögonorm hela dagen. hurra! mååh. snart grill... haaaaaaaaaj.

ps: vi gjorde förresten ett avbrott vid 16-tiden. körde hem nya köksstolar till mej o slängde de gamla. dock passar inte solar o bord riktigt ihop nu.. men de ska målas. alltihop. vet dock inte vilken färg än. vitt? allt vitt? dont know.. får se. symaskinen fick jag oxå med mej hem så sys ska de nu äntligen göras. yeeeees.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0