Facebook..

2009-04-21 @ 22:37:10


..de är på facebook allt händer.. muhahah..

skrev: "har klipp ett par jeansshorts. demin baby. tjocka ben, wtf, jag kommer inte be om ursäkt!"

o fick himlans massa komentarer på de, om benen som är feta, av folk som bara sett mej på bild o som inte håller med. men så är de. de är feta men jag skrev oxå att jag inte kommer be om ursäkt längre. för feta är faktan o jag kan inte göra något åt de, därför får vi oxå leva med de. utan ursäkt, sa jag bestämt, tills nu ikväll, då jag verkligen ogillar hur jag kommit till att ser ut. jag trivs ju inte såhär. känslan med allt som bara svämmar över. bläääh. kräk.

(o det som står mellan raderna här är att jag försöker men inte riktigt når ända fram)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0