music baby

2009-04-14 @ 09:58:55
vad fan gjorde folk innan bloggen fanns? jag menar inte att man måste blogga (men nästan alla gör väl?) jag menar mer att iaf läsa.. läsa o finna så mkt man kan tycka om. ord, musik, bilder, ideer.. andras lycka kan bli ens egen lycka. att finna.. idag söker jag ny musik.. idag är jag på jakt efter nya kickar inom musik.. kanske inte hittat nån direkt klick pang än men ibland kan man glömma bort sitt eget o bara få en påminnelse.. so lovely! tror jag ska ta mej hem till familjens hus strax, låna mammas tvättmaskin o gräva band pappas LP-samling. sitta på terassen o lapa sol. men först kaffe o lite mer musik..

just nu: janis joplin vilket söta mos fick mej att falla för i lördags på väg in till limhamn

o va kan inte passa bättre då än att slänga in nån bilder fr just i lördags

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0