När du rör mej

2009-04-16 @ 11:19:24
o nu blev allt helt plötsligt stressigt, IGEN
han kom, vi sov, eller inte..
morgon o han till jobb o jag till optikern
starkare linser, ja du ser bättre än mej
nya linser, hälften silikon o de ska bli lättare att bära
testa en månad, sen höra av sej..
affären o mjölken slut
juice ist o bullar
hem o sätta på kaffe
du skulle varit kvar
för som du sa
ligga så hela dagen, inte röra sej ur fläcken
förutom när magen börjar kurra
dela mitt köksbord söta!
kaffet kokar, mobilen tjuter
äntligen vill min vän träffas
kaffe i halsen o bullarna i all hast ner för strupen
ont i magen
men jag kommer min vän
jag kommer
o solen skiner
BKO i högtalarna precis som i natt
hade glömt
kan inte få nog
hög volym
bara en till o sen
skynda... iväg

puss puss puss

Bo Kaspers Orkester - när du rör dej

(tycker om när du rör mej..)

Kommentarer
Postat av: maria

Är det acuvue oasys eller nåt de heter? Jag har det.

2009-04-16 @ 13:13:42
URL: http://www.favvis.blogspot.com
Postat av: Anonym

hah fråga mej inte, jag testar nu, i en månad. sen får jag se om jag bytar el tar de gamla.

2009-04-16 @ 16:04:43
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0