no one sleeps when im awake

2009-04-18 @ 16:58:14

"varför har du så många tidningar L?"

på jobbet, på rasten, läser jag alltid tidningar. de händer ibland att jag har egen morgontidning som dimper ner i brevinkastet. just nu är en sådan period. o just idag vakna jag av värsta smällen. jag hatar när de är så där osmidiga. folk sover ju oftast vid denna tid. o man tror ju fan att man ska dö av hjärtstopp varje gång de smäller så, skrämmer en så. gaah. man hoppar lixom till fast man ibland är beredd för man tror ändå aldrig, att de går o väsnas så. men de går tydligen utmärkt. morr. men iaf.. på morgonen nuförtiden hinner jag oftast inte med hela tidningen, så jag tar den med mej, till jobb. o på väg till jobb cyklar jag även förbi 4 city- o metro-lådor, så de händer ju att man stannar o tar med, om man hinner. hah. idag höll jag på att krocka med en fågel. han flög så lågt o jag cyklar så snabbt o han va visst tvungen att svänga framför mej. måååh. men tidningarna, på helgen, köper jag alltid aftonbladet. läser läsre o läser. man vill ju hänga med. hah. o ibland kan där stå väldigt trevliga saker. idag fanns de ett repotage om the sounds bla. de släpper ju nytt alldeles snart. spännande samtidigt som jag faktiskt inte är sååå stort fan av dem längre, men ändå.. jesper o felix är ju fortfarande h e t a, mmmm slick på.. o känslan som deras låtar en gång i tiden gav mej kommer ingen nånsin kunna ta ifrån mej, favvis o jag var KINGAR! haha.. de där var pepp, de där var verkligen pepp. o jag vill känna de igen!

o som jag sagt innan, hade gärna velat vara lika snygg het som maja, oh ja!



Like boy need girl and girl need boy
Got a nasty habit called rock n' roll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0