p i z z a

2009-04-16 @ 19:11:31
nya livet.. o bror är på väg hit med pizza, haha.. nyttigt, väldigt!

annars, nya silikonlinserna har inte direkt gjort undervärk. var tvungen att ta ut dem för nån timme sen. torr i ögonen. trött i ögonen. men kanske är de bara för att jag ÄR trött. sov lite "middag" tills bror ringde.. muhahha.. jag är såååå kass.

ska passa på o fråga bror vad han tycker om erbjudandet jag fick idag, gällande att FOTA på studenternas tre kommande fester. kulkul att folk tänker på en, att folk frågar... jag vill... men kan dock bara 1 av 3 som de ser ut nu.. men de går kanske o ändra på.. får se hur pepp bror är på att ha mej där.. muhahaa..

förresten känns de bättre nu, än , gällande en sak. o en dagdröm slog mej åter idag när vännen nämde en speciell grej. ooooh, allt hadde kunnat.... bli sååå bra

om inte, om bara

maybe baby...

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0