planer o drömmar om dej

2009-04-14 @ 23:00:21
tänkte nyponsoppa, blev te, grönt te o skorpor, mmm va gott. nyponsoppan får vara till imorn. till lunch el så.. nu efter allt jävla fetgodis lixom. dessutom får de bli en morgonpromenad imorn. finns inga som helst undanflykter. klockan ringer  06.00 imorn o inget annat, ut o gå! sen är de till att tvätta kl 08.00 o kl 10.00-11.00 är de bollplank, efter de resten av tvätten fram till 14.00 o sen... sen äntligen leeedig. haha. puss-haaaj-gonatt.

förresten, nånstans, nångång bör jag även färga håret, för utväxten är jävligt fuuul nu. syster sa i lördags att jag borde färga de rött, som flickan på bilden vi såg. jag svara med att de är så jag vill ha de.. men tror inte de går, inte just nu iaf. men sen, kanske, en vacker dag.

nu. drömma sött. om dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0