It better be for real this time

2009-04-07 @ 23:20:05
att äta nu är inte bra, i know
men att gå o lägga sig hungrig är heller inget bra
för då kan man ändå inte sova

mitt nya mönster borde inte vara att satsa på att bli smal
för de är ju bara omöjligt
vad jag däremot bör satsa på är att bli lite sundare
så ja de är nu de som är nya grejen..

tänkte träna på torsdag
fråga favvis
hon sa tveksam på öppettiderna
om de passa med mina jobbetider
iom att de är röda dagar nu
jag sa onsdag då?
hon sa, varför inte båda?
så vi sa ons o tors
om de funka
favvis skulle kolla upp o höra av sej

favvis hörde av sej men med ett helt annat besked
båten ville visst att hon skulle jobba ons-fre ist
ist för helgen skrek jag!?!??!?!?
skit glad för att de kan ju innebära party på lördag
men favvis svara aldrig.. aaaah.. dumma
nu är jag ju helt jävla spänd på om jag ska lyckoskutta
el fortsätta jakten på partyfriends

åååh va jobbigt..

annars? jag vet inte...
bara att jag tänker på dej helatiden..
kom kom kom kom igen o igen o igen!

allvarligt så känner jag för att springa en runda nu
men de är mest för att jag vet att jag ändå inte kan
muhahha..

sund sundare sundast, hey!

idag har de faktiskt gjorts situps
kanske nån armhävning nu innan sängdax

ps: jordgubbar är gott, så jävla gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0