Nya livet har börjat!

2009-04-15 @ 08:11:59
sagt o gjort, morgonpromenaden är avklarad o första maskinen tvätt är igång o snurrar.

men alltså, de där me att dela tvättstuga, är de bara jag som tycker eller är de inte jävligt äckligt egentligen? lixom de man vill ha rent, ska man dela utrymme där andra haft sin smutsiga tvätt, säg barnfamiljer me snorungar som kissat på sej el annat otrevligt el ja andra ofräscha människor. för ni vet väl att bakterierna inte försvinner förän minst 60 grader. precis, hur många kläder tvättar man i 60 grader? gaah, jag äcklas varje gång speciellt när miffona innan aldrig städar efter sig. Ä C K L I G T !

menmen som sagt, morgonpromenaden är avklarad, dock inte lika lång som jag tänkt mej, vilket var längst havet men de var lixom för kallt, eller jag hade för lite kläder på mej? de blåste iaf o solen gömmer sig idag bakom molnen, lite tråkigt, men de är ju sånt man får ta. hah. nya livet, mer positivt o sunt. heja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0