come give me love för jag är trött på att vara smulor man bara sopar undan

2009-04-04 @ 20:29:50
var ska jag börja? hinner typ inte med någonting nuförtiden. var tiden tar vägen? vetifan.
o vad det är jag ska göra o hinna med har jag faktiskt heller inte så stor koll på,
men stressad är jag o nåt är de. det vet jag, hah.

jobb idag. helt okej. sol idag. gör allt lite lättare. men samtidigt vill man ju bara vara leeeeeeeeeeeedig o lapa alla strålar man kan komma åt. göra alla saker man kommer på att man borde men sen glömmer bort när man får tid. o hey, visst är de märkligt. varje år, varje vår förundras man på samma sätt över hur underbart det är med finare väder o ljusare tider. som om man glömt bort. man längtar så innerligt under mörka vinterhalvåret efter värmen o solen o när de väl kommer så är det som om man upplever nåt nytt varje gång, som om man glömt bort att de verkligen fanns o kunde vara.. så härligt underbart.

igår tog jag av mej vinterjackan o körde på skinnis efter jobb. älskar nya lilla skinnisen, men idag, såg jag massa fjortisbrudar i likadan. fan, de förstör ju magin o nu vill jag bara slänga den. okej att ett plagg kan bäras på olika sätt, men ändå..mååh o bla HON hade ju en sån. o jag gillar de inte. jag gillar henne inte.. inte de minsta. för HAN har förstört allt. precis som förra gången vill jag bara kräkas varje gång.

idag däremot hade jag min nya jeansjacka ohohoh love love love! haha.. men sanningen.. jag trivdes.

tillbax till igår tog syster o jag o prämiära på årets första mjukglass. oh my...
i löööööve mjukglass.
"glass glass glass i stora lass lass lass ja jag är galen i glass".

sen tog jag henne till skoaffären för att visa "mina" killerskor o hon tyckte väl sådär om dem tills jag  tog på dem o visa hur snygga de egentligen var. så ja.. hon föll precis som jag o nu äger vi de två sista paren. hahahha... va var de jag sa.. jag skulle ha dem. o nu har jag dem.

för jag övertalade mamma om att hon kunde betala dem. sa att de va en krisig månad de här. för de är de, för nya mobilen måste betalas o alla räkningarna höjs o jag va ju sjuk oxå, föra månaden. fan. men ja.. o mamma sa, skaffa dej en rik hjärtevän. o jag sa att jag ALDRIG ska leva nån annan. med nån annan, men inte , inte helt .. tillsammans, men inte helt på. fast jag vet att de inte var så hon mena. bara att allt går lite lättare om man är två. (rik på kärlek inte pengar). jag sa att de var svårt. svårt att hitta nån.. jag har hittat o har velat ha.. men de är svårt att få..

syster nämner dej ganska ofta nu. de är inte så att jag pratat om dej, men hon har sett.. o hon hittar på, eller hoppas på.. framtid.. (precis som jag) men jag säger att vi är ovänner.. fast du kanske inte vet..men jag är lite arg på... för att du aldrig kommer närmre. för att du har din jävla kaka o käkar den.. men spottar ut.. o jag är trött på att vara smulor man bara sopar undan..

mennärjagserdejkanjagintelåtabilattle

handboll idag ju efter jobb o arbetskamraterna skicka hem mej tidigare för att jag skulle hinna komma i någorlunda tid o jag är så tacksam för att de är så snälla men skäms lite när jag nu måste berätta för dem att de f ö r l o r a, fan alltså. men man såg klart o tydligt, att det var något som saknades..  men man hoppas ju ändå, att de ska släppa o att de ska gå.. o när de då går om i ledning håller man ju alla tummar man har på att de ska hålla, menmen.. de kommer väl tillbax nångång. att ständigt vara på topp är ju inga utmaningar.

fan jag saknar nästan de själv.. utmaningar.. jag vill ha, ge mej de tillbax, nåt som ger mej kickar. (är det du?  man hade ju kunnat tänka sej men att ständigt misslyckss ger ju knappt nån kickar)

tror jag kom av mej här.. kanske till o med innan jag börja, jag säger ju de, de är den där stressen jag inte vet var jag ska göra av, o jag tror visst de var nån musik jag skulle leta upp men som jag glömde bort..

o sen var de ju de där miljontals bilderna jag borde göra något av...

o sängen.. som kallar o ögonen som är små o boken som vill bli läst o jag som vill ha dej.. faaaaaaaaaaaaan, jag tror de är dax att dra täcket över huvudet.. drömma om ledighet, sol, balkong, musik, vin o äkta kärlek..

[deportees - come give me love]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0