Den som inga byxor har..

2009-08-21 @ 21:37:09

..snor ett par. Hahaha.. läste denna artickeln i gårdagens Metro. Snacka om att ha noll höns hemma!

Sista helgen i Skåne o jag hade tänkt en utgång i malmö ikväll. Men så blir de inte. Mamma ringde nämligen idag o sa: DU HAR VÄL INTE GLÖMT ATT JAG KOMMER HEM TILL DEJ IMORN. Jag: ??? Mamma: FÖR ATT HJÄLPA DEJ STÄDA!!! ALLT MÅSTE BORT!! INGENTING I KÖKET KAN VA KVAR, FÖR VI BÖRJAR GROVSTÄDA IMORN. JAG KOMMER VID 10-tiden. Ahhhhh, hjälp!!! Möblerna flyttades i tisdags men alla småsaker är kvar. De jobbigaste är kvar. De som måste packas ner o de som måste slängas. De som ska va kvar här o de som ska med upp till Grebbe. Sortera, packa, slänga, sortera, packa, slänga osv. Jag får panik, jag är så dålig på att slänga o så bra på att spara.. på allt onödigt. Sovit på en madrass på golvet de 3 senaste nätterna o lägenheten ser verkligen ut som kriget. Har gått o småplockat dessa dagarna,.. men nu gäller de alltså att ta tag i de ordentligt o sätta fart, för imorn kommer mamma mer grovhandskarna. Sakerna måste bort, precis som jag... som måste flytta hem till mamma o pappa. Vilket jag kunnat gjort för nån dagar sen.. men jag vill ju vara här.. jag vill ju ha mitt eget.. har an en gång flyttat hem ifrån så känns de himlans jobbigt att flytta hem igen, fast de bara är nån dagar o man älskar dem, så vill man ju ha sitt EGET, för man har ju sina egna.. rutiner o man vill ju inte tränga på. Fast jag får.. bo där o är välkommen hem när som.


Men som sagt...packa packa packa packa.. slänga, packa, slänga.

Ångest!

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0