H&M is the shit

2009-08-30 @ 11:13:29

Tänke att de var bra att flytta hit. Utan några klädesaffärer att lägga pengarna på. Men börjar redan fundera på att kanske beställa litt från bla H&M. Man får ju nyhetsmail varje vecka så de är ju lite svårt att låta bli att kolla.  Jackan överst är ju nästan precis som den jag redan har. Dock har denna drajkedja på ärmen där min har knappar. O den översta knäppningen i halsen är oxå lite annorlunda på denna. Annars precis likadana. Klänningen under är i rosa vilken färg jag inte gillar, men puderrosa är ju ändå inte samma som vanlig fulrosa. Puderrosa till skinn el annat lite "håradre" är ju himla snyggt. Åhhh så mkt jag vill ha.... ha ha ha ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0