Hund o höghus

2009-08-04 @ 18:14:26
Bloggar för första gången fr mobilen. Har alltid undrat hur d går till o varför folk ens gör de. Men nu gör jag d själv, på min rast, i en park med solsken. Är en jättesöt hund här som springer runt. Säkerligen en valp. Ser så ut. Lite orytmisk. Fast vad vet jag om hundar. Inte så mkt, mer än att jag vill ha en, o han ska heta candy darling, el hoppetoss, nåt av d. O så ska han ha scarf runt halsen o vara sådär ruffsigt tuff. O så ska han inte dreggla förstås o lukta sådär illa i munnen som vissa hundar kan göra. Han ska bara vara go o gla o älska mej o alla andra. D e min hund. Jaja sitter i solen o dricker energydryck. Kommer bli hög som ett höghus, för flaskan va stor o jag e törstig. Kommer inte kunna somna sen ikv men d gör inget, nån som vill leka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0