LISTA

2009-08-10 @ 17:49:29

jag gör som signe o snor en lista av martina

10 FAVORITER
Färg: s
vart
Mat: allt, förutom sushi
Band: många, men de första jag tänkte på just nu var Kings of Leon förstås
Film: öh? jag är fan kass på film... men ok.. dagboken är ju bra o sorglig o ja.. fin
Bok: gillar kajsa ingemarssons böcker. men just nu läser jag: "när de sågs sista gången" av anita shreve
Sport: får väl säga simning fast jag gått från elitsimmare till badkruka, menmen..
Årstid: sommaren, eller nä... våren. då man har hela sommaren framför sig.
Veckodag: hmm.. lördag? el torsdag.. för då närmar helgen sej.. de känns i magen, precis som våren inför sommaren.
Glassmak: vanilj, pistage, pecannötcola
Tid på dygnet: 22

- 8 FÖR TILLFÄLLET:
Humör:
seg, svettig... öh humör?
Smak: vitlök, hah
Kläder: svarta leggings, svart linne under svart linne.. haha, svarta armband, pärlörhänge
Bakgrund: i bakgrunden står radion på, P3
Nagellack: tog bort de röda igår inför dopet o måla ist dit pärlemo(?)
Tid: 17:41
Omgivning: stök lägenhet med flyttkartonger överallt
Irritationsobjekt: grannarna i trappan

- 5 HAR DU NÅGONSIN?
Dejtat någon av dina bästa vänner:
hmm.. jo men de kan man kanske säga
Brutit mot lagen: yes
Blivit arresterad: hah, nej!
Badat naken: japp
Varit med på TV: usch ja, trodde jag gömde mej bra, men tydligen inte.. inzoomning till max, fuck, mådde dåligt en vecka efter.. el kanske än, de satte men för livet. hah.
Kysst någon du inte känner: Ööööh ja!

- 3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
för feg för sånt, men jobbar på de, förresten berors de på vad de handlar om.. men allt stod där.. så hmm.. ingen. svårt.
Du tycker om: familjen, släkten,  vännerna
Du inte gillar: personer? hmm jag försöker att inte ogilla någon. men sånna sån sviker, ljuger o går bakom ryggen gillas ikke!

- 2 VAL
Kaffe eller te:
KAFFE!!!!!!!
Vår eller höst: vår. fast hösten kan vara fin i alla sina färger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0