Nedräkning:

2009-08-13 @ 15:22:54
1 arbetsdag kvar

( = 6 timmar)

o det är faktiskt lite sorgligt nu. för de säger att jag inte får, att de inte vill.... att jag lämnar. men jag säger att jag kommer tillbax till jul. men man vet ju aldrig... jag vet inte om jag verkligen gör de. o vad som finns kvar.

- du måste íaf komma på min begravning
- så får du inte säga
- alla ska vi dö nångång

SLUTA!!!

men ändå känns de som om en sten har lättat från mitt hjärta. de kom ett brev med posten som var bra. för enda sedan han sa de där orden har jag inte kunnat andas. men nu går de... lite lättare!

syster ville att jag kom in till malmö idag. jag vill att hon kommer hit... o hjälper mej!

o de känns som om alla mina gamla älskare nu hör av sej, för att träffas en sista gång. haha.. hela sommaren har vatt öken o kan lika bra förbli.. eller? en sista gång? vad som hur som bara en sista..

Man I'm in trouble, 'cause I can't see clear.
My head is pounding harder and you're not here, are never here.
But I had it once, but not anymore.
Well now I am tired and now I am bored, well I'm so bored.

But I could never leave you, even though I've tried.
No I could never leave you, 'cause you are mine for life.

I've been lost I've been found, I've been fooling around.
I've been hold, I've been told, I've been changing my mind.
I've been up, I've been down, come on in, take your time.
I've been low, I've been high, I'm in love with this lie.
Aooooooo. Do you feel the same?
Aooooooo. It wears me out again.

If this is called living, well don't count me in.
Sure I feel alive, but it doesn't mean a thing, no nothing

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Sv: Klart du är nervös och det med all rätt, men du kommer klara detta galant! Klarta att våra tanter och farbröder kommer sakna dig, vem av oss kommer inte göra de? Ingens tidning man kan norpa på luncgen nu ju :-P

2009-08-13 @ 16:29:00
URL: http://sunrice.blogg.se/
Postat av: Ida

Vet inte om jag svarade igår.. säkert inte, jag var ju aspackad. Hmm. Miches pappa har varit alkoholist länge länge, så det var väl hans kropp som slutligen gav upp. Alla starka mediciner tillsammans med en trasig lever, och sen lite sprit på det.. not good. Syrran är 17 år, dvs omyndig, och har nu inga föräldrar alls. Usch vilken sits. Hoppas det löser sig till det bästa. Nu bor hon hos Miche.

2009-08-13 @ 17:05:16
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0