Tanken med flytten

2009-08-30 @ 12:19:22
- få göra en paus/bryta i min "dystra" vardag.
- komma ifrån en del männsikor som fick mej att må dåligt. (för jag är värd så mkt mer)
- få pausa från jobbet som jag helatiden sagt är ett "så-länge-jobb".. kanske dax att gå vidare.. NU!
- få miljöombyte, ny luft, nya människor, nya marker..
- få ta hand om mej själv/hitta mej själv
- börja om från början
- shoppa mindre (har helt för mkt kläder/grejer som jag aldrig hunnit använda/haft användning för)
- äta mindre onödigt (de är dyrt här o jag lever nu som student = mindre pengar)
- få vara den jag är... (på jobb fanns för många hinder/regler, i lilla staden snackades de för mkt)
- få utvecklas o göra saker jag tycker om..
- nya möjligheter!!

får se hur de går.. imorn börjar skolan!
Hoppas jag hittar nån att leka med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0