lätt att glömma

2009-08-10 @ 14:18:47
"våra negativa tankar kommer att komma tillbaka ända tills vi har omvandlat dem till positiva "


kl: 12.00

vatt o bollplankat. glömmer ibland bort varför jag ska flytta, varför jag sökte till skolan, vad de var som drev mej att just hamna där. i början var komentarerna positiva o jag glad. nuförtiden är de mest negativa. el ja de är framför allt dem jag hör o reagerar på. för att jag är osäker... för att jag har glömt bort VARFÖR. men ibland kommer jag på... o då andas jag ut. puuuuh. come on!!! tänk: bra bra bra bra de här kommer bli bra. de här ÄR bra!

kl: 14.15

svitt som fan. har packat ner en jul-låda. allt på ett ställe. fan va skönt. de här går bra. de här går frammåt. bokat tid med paps. bara paps o jag imorn. lugn o ro. hemma hos mej. för att skriva ner planer. jag måste kunna se de framför mej. jag måste få bort allt de tunga som gör mej trött. de måste bli ordning o tid över till allt de roliga. jag är på väg...

dessutom  är de frukostfika med bror imorn. de är lixom inte bara vännerna jag kommer lämna. utan även familjen. ÄLSKAR ER (fast jag är stressad) !!!!


"ibland är det klokt och nödvändigt att välja några få av alla de möjligheter vi faktiskt har"

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad duktig du är!!

Och du är bra, och du har säkert gjort ett bra val! Det kommer bli skitbra! Tänk om jag var lika modig som du!

2009-08-11 @ 00:48:59
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Håller med Ida, den som ändå hade haft modet att ta steget att bryta upp från det som är hemtamt för att göra något nytt här i livet. Önskar dig all lycka!

2009-08-12 @ 12:10:52
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0