Vanemänniska

2009-08-30 @ 01:28:31

snacka om att vara vanemänniska..

..sitter man på wc o kollar på pappert rakt framför en så är man ändå på sidan o letar, för de är ju alltid där hållaren har suttit, på väggen sidanom, inte rakt fram..

..drämde huvudet i väggen inatt... inte fan brukar väggen vara där o inte fan brukar sängen vara så liten


o en annan sak. i-lands problem men ändå, hur är de meningen jag ska klara de här? jag glömde min helbildsspelgel i flytten, alltså har  jag ingen här. bara en ansiktsspegel på toaletten. syster sa "men då kan du ju inte kolla hur du ser ut, hur kläderna sitter/passar" svar: nej. men kanske bra på sitt sätt. slipper man ångesten.. hur inget ser bra ut. hah.. ?


Kommentarer
Postat av: maria

Jag har ingen helfigursspegelheller.. inte uppsatt iaf. När jag bodde i andra lägenheten had ejag den på en gardrobsdörr, så behövde jag inte titta på mig själv jämt. Mådde/mår jävligt mkt bättre att ha det så!

2009-08-30 @ 10:38:54
URL: http://www.favvis.blogspot.com
Postat av: Lajl

haha jag tänkte faktiskt på de, på dej, att du nog inte hade nån. Jag hade ju en i hallen som jag såg både när jag kom in genom dörren o innan jag gick ut. De var hemskt. O tur i oturen tyckte de flesta att min spegel inte stämde. Syrran ville slänga den. O jag minns att Dan fick panik.. lixom han är ju ändå kille o Tessan kallade den för "ful-spegel". Så maybe har jag fått stå ut med all min panikångest i onödan. Man va ju tvungen att stå så nära.. kanske därför.. gav inte riktigt klar bild. Hoppas.

2009-08-30 @ 11:22:59
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0