Vecka 52

2009-12-23 @ 14:02:33

ist för att sjunga: mer jul, ge mej mer jul..
sjunger jag: mer tid, ge mej mer tid..

för de känns lixom som om jag inte hinner med nånting
de finns massa jag vill göra men de känns som om jag inte hinner med någonting
fast vad gör jag då med tiden... dont know.. haha

sprang på stan hela lördagen
shoppa:
- grå klänning/tröja/tunika som jag ska få i julklapp
- röd kofta
- svart diadem med rosett*
- leopardtröja

söndagen spenderades hos syster med julmys
o sen hos ika-vännen med vänner, glögg o julklappspel
jag vann 4 paket, woohoo..
- en ljuslykta
- 3 par strumpor (min egen paket, höhö)
- bodylotion o duschkräm
- en annan ljuslykta med hjärtan

måndagen var de upp tidigt för att GÅ till jobb
GICK hela dagen
inom på lindex efter jobb o handla benvärmare
hemma vid 18
somna 19

tisdagen var de julmys hela förmiddagen
med frukost framför morgonnyheterna, tända ljus o massa skratt
sen ner  på stan o shoppa julklappar
sist... kvällsjobb med massa stress

idag har de fixats med lite skolabete på fm
kusin kom en sväng o hälsa på
nu strax stan innan jobb till 23

skulle träffat babe i måndags men han var sjuk i feber
fock hann han förbi mitt jobb o ge en puss
o ikväll efter jobb är de bestämt att träffas
hoppas jag bara inte stupar i säng..
de tar lixom på krafterna att vara tillbax.. på jobb

imorn är de ledighet o julfirande på morgonen med familjen sen en sväng på kyrkgården med alla kusinerna för att tända ljus vid mormors grav.. senare på kvällen iväg till kusinerna på landet för att fira med släkten. lugna gatan för mej mer tidigt jobb på fredag morgon för att sedan skaka loss riktigt ordentligt på kvällen med alla goa vänner.. för fyyy tusan va jag saknar er. pusspusspuss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0