Ett lager för mycket

2009-12-19 @ 01:48:51
Gällande "tjockis-inlägget", de är verkligen jätte jobbigt de här. Känslan jag bär på.. den går inte bara att slå undan. Jag har gått upp i vikt sen jag flyttade till grebbe. Jag flytta lixom, blev lycklig o sluta bry mej. Bra kan tyckas.. samtidigt som de inte alls är för att jag endast gör mej själv illa. De handlar lixom om mej.. min känsla o inte vad andra tycker. De känns lixom som om jag fått på mej en sumodräckt som inte är min o som inte går o ta av. De är nåt extra jag bär på som inte tillhör mej... o som jag absolut inte vill ha. De är jobbigt o de är tungt o de är ivägen.. o framförallt.. de gör så ont i mej att de blir svårt o andas.

Svårast är de när jag är långt ifrån rättvis mot babe när jag mår såhär.. när jag endast kvävs när han säger att jag är vacker.. o att jag inte kan tro honom.

Så flåt, flåt alla.. att jag inte ger er den uppmärksamhet ni förtjänar.. men de är nåt som är ivägen.. o de måste bort, för att jag ska kunna må bra igen.

Kommentarer
Postat av: Nelly

Ledsen om du tog illa upp.. vem är jag om att yttra mig om dig.. vi känner ju inte ens varandra. Men jag tycker ju att du är hur snygg som helst, men vad hjälper det om du inte själv är nöjd. Men kanske kanske att det iaf känns ganska bra att höra ändå..? ;) All styrka till dig tjejen! Och tack för en fin blogg som alltid är lika rolig att titta in på :)

2009-12-22 @ 08:16:30
Postat av: Lajl

Tack tack tack själv tjejen. De var inte dej jag hoppade på... de är väl mest mej själv. O du har väl lite rätt.. jag vet att jag inte är fetfet.. jag vet de o jag ser inte ner på andra som är. eller lixom jag har inget emot de som är lite större, tvärt om kan de va hur snygga som helst. men Jag trivs inte som jag är just nu. jag är otränad o inte så fit spom jag önskat vara. fast jag heller inte tycker om övertränade kroppar, de ser ju bara så onaturligt ut. jag vill vara sund. de är de enda jag vill. o jag vet att mina matvanor inte är så sunda för tillfället o de är de som känns igenom allt.. som finns o är. Tack för dina komentarer, de uppskattas. KRAM o god jul.

2009-12-22 @ 10:43:05
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Ida

I know the feeling.. jag blev lycklig över att droppa sju kilo, och såklart olycklig nu igen när tre är tillbaka.. alla som säger att jag INTE är tjock har inte sett mig. Jag ser gravid ut, på riktigt, om jag står framför spegeln och slappnar av. Men inte lägger jag ut bilder där jag ser tjock ut. Klart att ingen fattar att man är det, då.



Du är så vacker, jag skulle byta med dig anyday ; ) You know that!

2010-01-03 @ 20:44:24
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Lajl

men ida, de är ju exakt samma för mej. puss på dej <3

2010-01-03 @ 21:09:18
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0