Påväg bort..

2009-12-24 @ 03:36:30
mer än hälften av snön har nu smält bort
o jag är så glad
för idag var jag tvungen att köra jobbarbilen
då ingen annan hade körkort

var även "tvungen" att hämta mamma, pappa o bror hos syster efter jag slutat jobba. o efter de blev de ju bilen till babe. haha.. men scheisse, hans gata... OMG vad snödrivor o is där var. körde fast minst två gånger o backa in i en snöhög, scheisse.. fast de var bara med däcket.. men ändå. smal jävla gata man knappt kunne parkera på. fast de löste sej. o de var värt de.. för att få träffa honom o för att få allt de där mys han ger mej.

o han säger: känns så tomt utan dej varje gång vi skiljs åt.

o jag förstår vad han menar o jag måste släppa allt mitt tänk o bara leva.

åren emellan är väl ingenting o jag ser ju dessutom sååå mkt yngre ut än vad jag är (säger ju alla andra) så..

Puss o God Jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0