Tinituuuuuuuuus

2009-12-03 @ 06:56:43
Sovit med bummull i öronen inatt + musik på hög nivå, men ÄNDÅ hörde jag fläktafan som väsnas som värst på natten. Gaaah jag blir galen. Dehär kan inte fortgå.. jag får fan tinitus. Damn.


TODO-list

- ringa hyresvärden (fixa lätet)
- ringa glocalnet (vill fan inte betala för tre internet när jag endast har ett, gaah)
- plugga (igår fick vi reda på att vi har biologi-prov sista veckan innan jullovet, mååh)
- träna (eller bara promenera, får se hur de är med armen o orken idag)
- färga håret (gaah denna utväxt)
- tvätta


O nu ska jag göra mej iordning. Uppe med tuppen för att jag hade tänkt se om frosten var kvar o tillsammans med soluppgången hade de nog kunnat gjort sej bra på bild. Eller iaf skapa en vacker promenad med underbar känsla i mej som jag kan leva på resten av dagen. Skola sen.. o idag har vi gästlärare från museumstudio på besök. Spännande.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0