Tungt

2009-12-01 @ 04:56:37

kan inte sova
kan inte andas

har försökt med de mesta
läsa bok
prata i telefon
titta på tv
o nu internetta

men inget verkar funka
inte lätt o slappna av
när andningen är tung

vet inte om de är smärta
längst hela luftvägarna
eller om de är nån sorts halsbränna
men de tror jag knappt
då de går så långt ner

vet inte heller om de är nån biverkning
från vaccinet för svininfluensan jag tog idag/igår (måndag)
o orkar inte ens tänka på de
o framför allt inte kolla upp nån lista på biverkningar
för då har jag snart allt de andra oxå
feber, illamående, huvudvärk o hela den grejen vet jag
men har inte, mer än huvudvärk.. vilket man kan ha när som
resten vet jag inte o vill inte veta
hela grejen har ju blitt helt för mkt... jag orkar inte

vill bara sova
vill bara kunna vakna o gå till skolan pigg o gla
vill bara...

att allt ska vara bra..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0