Vill ha..

2009-12-29 @ 21:21:56


Som skrivits i statusraden på FB så saknar jag MIN lägenhet. Älskar familjen, men behöver mitt eget. Har lånat ett av brors två rum nu när jag bor här, o jag har ju eget på de sättet samtidigt som de ju är hans. Sover i hans datorrum.. o idag skulle hans visst vara här just när jag ville ligga o vila. Okej jag kunne valt annat rum, men jag har ju mina saker här o jag va så trött att jag inte orka annat, lyssna på musik.. viloket han oxå gjorde. Både på bärbara datorer så vi kunne ha flyttat på varann båda två, men ingen gjorde.. o paps satt i rummet sidanom med sin musik. TRE olika.. går inte.. vi stängde dörren men hade fortfarande olika.. höjde min vilket inte var nåt lyckat försök till att höra.. tillslut fick jag låna brors hörlurar.. för mina jag har är sånna man sätter i öronen o jag avskyr dem för de bara ramlar ur o gör ont. Har aldrig ägt ett par riktiga o bra.. men snubblade precis över dessa i en tidning.. coola tycker jag o vill ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0