Bokläsning

2009-02-25 @ 18:40:35
Med orken på minus har jag sovit hela dagen varvat med sängläsning. Lånar ofta böcker på bibblan, men hinner knappt läsa dem o glömmer alltid bort att lämna tillbax dem i tid, kass, jag är verkligen kass. Har tre st hemma för tillfället men ändå väljer jag att börja på en av mina egna. En bok jag fått som gåva vid nåt klädköp någongong för ett tag sedan. Japp, egentligen behöver jag inte gå till bibblan, för jag har ju en hel del här hemma som jag inte läst än, men iaf  vänninnorna o kung karl är den bok jag nu börjat på. Verkar helt okej för underhåll nu när man är sjuk. för när man inte har de själv får man ju drömma sej bort om det, ett glammigt jobb, storstadsliv o uteliv mitt i veckan. insperation, ja, en dag ska jag oxå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0