DagensTO-DO

2009-02-13 @ 09:06:30

Tvillingarna 22/5-21/6

Du har gott om energi och fräscha idéer, så fredagen kommer att handla mycket om nya friska tag.

yeah! fräscha ideer, nya tag o lång TO-DO-list

- morgonpromenad
- frukostfika
- hänga med bror (shoppa o fixa saker)
- hänga med anna (fika o sladdra)
- tvätta
- fotokursa
- måla
- lämna tillbax fim (som jag inte ens hunnit se, på EN vecka)
- ringa viktiga samtal
- fixa telefon
o mkt mer....

morgonpromenaden får dock flyttas till senare då jag var tvungen att SOVA då jag ligger en hel del minus i min sömn, men nu.. iväg till frukost fika, gåendes, hoh ... so long suckers!

ps: har hunnit ta en del del magiska ljusbilder som kommer upp sen. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0