HURRA HURRA HURRA!!!

2009-02-18 @ 16:17:45
de går typ inte att beskriva nu
hur gald jag är
en mobil i min hand lixom
EN MOBIL!!!
annars så självklart
men aldrig igen efter dessa 2,5 veckorna
hahahha... givetvis klydda SIM-kortet  IGEN
"inaktivt" o jag bara skratta
kan inte vara sant
men de var
o jag ringde upp o skällde
o de rätta till
så nu
kan ni ringa mej
IGEN!!!!

(dock inte hem för nu klyddar den, o ja... jag bara skrattar åt alltihop ha-ha-haa)

bollandet gick bra
han säger jag är duktig
o jag litar på honom
att de här kommer göra susen
läxan: träna minst två gånger under en vecka
svårare än vad det hörs
men duktig som jag är, ska jag göra som han säger

vad de gäller en annan sak 
avslutar jag ett kapitel
jag knappt hunnit börja på
för att de är bäst så
gör bara så ont ändå

värd så mkt mer..

hey!

[The Last Goodnight- Push Me Away ]

Kommentarer
Postat av: Pearl

sv: Klart som korvspad att du ska dit gumman! :D

2009-02-18 @ 16:55:30
URL: http://intimacy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0