BlekFiS vill lukta SKiTgott

2009-02-21 @ 13:30:31
hah så barnslig jag var nu men lyxproblemen kvarstår ju so what?!


Ok, ingen som har svar? Kör väl som vanligt då... smörjer först o duschar sen o håller tummarna på att allt inte försvinner.
Men hey, skulle de va nån som har tips på hur man smörjer in o får de jämt o fint så hojta till, please.
Är nämligen kass på de med, men självklart slutar jag inte för de, för man vill ju inte vara fet blekfis.





Tips måste jag iaf ge på denna duschkrämen från palmolive, för den luktar så jävlans gott att jag ibland får lust att käka upp mej själv, muhahhaha..


ja BUS skulle luktat så ist så hade allt vatt frid o fröjd  =P


[MGMT - Electric Feel]    [Amy Mcdonald - This Is The Life]   [John Me - Love Is My Drug]

Kommentarer
Postat av: Nadja

du måste köra peeling först o sen snörja in i cirklar

2009-02-21 @ 19:19:14
URL: http://nayjay.blogg.se/
Postat av: Johanna ♥

Åhlens BUSen använder jag med! Funkar skitbra, men luktar dessvärre inte lika fantastiskt som den fungerar! :)

Jag brukar smeta in kroppen med bus på morgonen, innan jag kör på armarna så smörjer jag armbågarna med någon fetare hudkräm, t ex dove, så de inte blir mörkare på armbågarna för att man är torr etc. Efter någon timme så duschar jag med någon god duschkräm, det försvinner inte någon färg, bara lukten :)

2009-02-26 @ 22:06:25
URL: http://item.blogg.se/
Postat av: Lajl

peeling för jämanre ton, yes, om jag bara inte var så bekväm av mej (läs lat, hah) men lukten kvarstår ju ändå! =(



o smörja är ju oxå bra att göra INNAN, men jooo färgen försvinner i duschen.. de gör den.. okej inte allt.. men man vill ju vara BRUN o inte halvdann. =(



aldrignöjd.. aldrignöjd.. haha

2009-02-26 @ 22:32:12
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Peeling först och sen kör jag bus, jag tycker ACO:s (finns på Apoteket) BUS luktar rikitgt gott och dne ger okej färg så testa den vet ja!

2009-04-11 @ 19:10:25
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0