Kick it, kick it, kick it AH!

2009-02-17 @ 11:10:11
huvudvärken sitter kvar idag
men önskar som fan att den är försvunnen till imorn
semestern innebär ju även party med favvis
vilket var ett himla bra tag sen
så ja... på lördag smäller de, woohoo!!

[ Mando Diao - Dance With Somebody]

haha känner redan lite pepp
o har till o med en del kläder o välja på
som jag vill ha
ska nog prova ut redan imorn
för nu har jag tid

[The Sounds - Like A Lady]

maja maja maja.. så jävla snygg
när jag blir stor ska jag bli som henne..  japp!

You kiss every man while you still can, like a lady
You pull yourself up and dance til´ you drop, I´m your baby

Listen to the songs and learn to sing along, on the radio, radio
Fire in my eyes and boys by my side, They´re mine you know!

[The Sounds -Mine For Life]

så jävla pepp
favvis o min låt ju
alla förfester förr
luftgitarr o flöjt
till o med på video
hahha..
så jävla najs

ge mej känslan igen
o jesper o felix.. så jävla heta
ge mej dem oxå!

I've been lost I've been found, I've been fooling around.
I've been hold, I've been told, I've been changing my mind.
I've been up, I've been down, come on in, take your time.
I've been low, I've been high, I'm in love with this lie.
Aooooooo. Do you feel the same?
Aooooooo. It wears me out again.

puss haj!

 

ps: funderar på att starta veckans igen, för den va kul o rätt poppis, en himlans massa skratt, oh yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0