Säg inte att... Säg att...

2009-02-16 @ 21:29:16
Jaha, har kroppen tänkt att bli sjuk nu, lagom en jobbedag kvar innan en veckas semester? Det kan fanimej inte vara sant. säg att de inte är sant. Men magen gör så sjukt ont o likaså huvudet. knip, knip ,knip, dunk, dunk, dunk, mååååh. O paps ringde precis o berätta att brors lag vann handbollen. Så typiskt, när jag väl inte tittar så är de bättre än nånsin. Jaja, kul för dem. Men jag hade ju velat seeeeeeee. Handboll är kul, sport är kul, synd bara jag själv är så seg på att komma igång på riktigt. Ååååh, men säg inte att jag blir sjuk nu... snälla. Behöver min veckas ledighet, behöver en hel del som jag vill/ska/tänkt göra då... so please..

[ Phoenix - If I Ever Feel Better]

Kommentarer
Postat av: maria

önska önska...

2009-02-17 @ 10:00:13
URL: http://favvis.blogspot.com
Postat av: Lajl

jaaa önska som fan!!!

2009-02-17 @ 10:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0