Dagdrömmer..

2009-02-27 @ 11:30:55
Första koppen kaffe denna veckan o din jävel va gott. Inte alls vatt sugen innan då jag vatt dållig, men idag mår halsen bättre, dock sämre med skallen. Mååh. Men jag ska inte klaga läste precis om Hortons huvudvärk (eng. Cluster Headache) o de verkar ju inte allt för trevligt att ha, så jag nöjer mej fint med min vanliga huvudvärk. Annars, jo jag friskanmälde mej idag så på måndag är jag tillbax på jobb o de ska bli himlans härligt, att lixom kunna vara människa igen. Faktiskt himlans gla att jag har ett jobb att gå till, fast jag drömmer om annat så är de ju inte alla som har ett i dessa tider. Så jag är nöjd.

Åhh, när man är sjuk så kommer man på så mkt man vill göra o så mkt man borde göra o allt sånt där. Har bla kommit på att lillägenheten jag har nu säkerligen kan bli finare o trevligare bara man byter ut lite saker. Ja bara de nymålade skrivbordet har fått de att se mkt bättre ut. Så nästa satsning är nytt sängöverkast o nya gardiner. I SVART. Paps säger att svart är farligt, att de är depp, men jag älskar svart o piffar man till allt annat i vitt så blir de ju hur stilrent som helst o inte alls depp. Utan SNYGGT helt enkelt.

jobba jobba.. pengar pengar..  nytt nytt nytt..

Tills jag hittar nåt annat, nåt bättre. Tills jag fångt drömmen. ♥

Nya kläder oxå, ja tack! Rock rock rock!! Jag tror jag funnit stilen nu. Känns så mkt bättre nu. Långt hår o skinnjacka o sånna där jeans o sånna där skor, ja modet är på min nivå nu and i lööve it!

Orken är väl fortfarande ganska i botten men jag känner att jag är på väg tillbax o i helgen kan jag nog ta mej ut o promenera lite. Behöver frisk luft. Behöver röra på mej. O på måndag, ja på måndag, tillbax till jobb o tillbax till verkligheten. Gymmet, jag har tänkt på de, gymmet here i come!!! Ska lägga upp bestämda dagar o inget får rubba de, nu är de på allvar, mkt snack o lite verkstad, not längre. Våren jag väntar på dej o jag ska fan oxå vara redo för dej!

Puss hej!

[Kings Of Leon - Use Somebody]    [Nelly Furtado - Say It Right]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0