Every you every me

2009-02-18 @ 17:42:45
 

snubbla in på pearl;s blogg, tjejen som jag ju både har i min vännerlista på bdb o fb men ändå inte hitta genom dessa sidor, hoh, världen är liten, men bloggvärlden är ju stor. haha. men iaf tjejen med musikkoll skriver att placebo kommer till siesta, alltså siestafestivalenihässleholm, ja världen ÄR fan liten.. placebo är ju hur bra som helst o hässleholm ligger ju hur nära som helst o jag bara MÅSTE dit... dock är de min jobbehelg men jag ska fan bli ledig o nån ska fan följa med mej. vill du?! come on suckers, va nu inte så tradiga, följ med, massa bra band ju!!!



[Placebo - Special Needs]

Kommentarer
Postat av: Pearl

haha vad söt du är. om du inte har någon att gå med så gå med mig för tusan + massa andra bloggkompisar :)

2009-02-18 @ 18:24:02
URL: http://intimacy.blogg.se/
Postat av: Lajl

yeeeees, ska lägga in om semester de första jag gör när jag kommer tillbax till jobb. favvis ville oxå, fast hon jobba med.. men vi VILL lixom.. så mkt så vi säkert ses =)=)=)

2009-02-19 @ 08:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0