back on track

2009-07-29 @ 07:00:52
strax jobb o de känns faktiskt som om jag är back on track. jobbet igårkväll gick bra o mina tanter är ju bara sååå underbara. har bara varit borta en vecka o ändå skiner de upp som solar för att man är tillbaka. o en farbror berömde mej för att jag hade så fin klänning. hihi kul, att de kan se sånt. "chefen" undra om jag haft de bra o jag berätta att jag mest sovit bort min vecka o hennes svar på de var: "bra, för de syndes långa vägar att de var de du behövde innan du gick." oj, jaha.. men jo.. så är de väl.. kanske nåt positivt ändå. kroppen orkar ju inte hur mkt som. har inte slösat bort.. utan kanske läkt. jaja back on track igen iaf... jobb nu sen malmö. puss hej.

ps: u2 i gbg på fredag, maybe.. de finns iaf en biljett som väntar på mej.

Kommentarer
Postat av: Maddiz

Klart att det inte är fint med fräcknar, men tack ändå. Hatar mitt utseende jätte mycket... Kram kram

2009-07-29 @ 17:02:56
URL: http://wiigren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0