Dont look back

2009-07-10 @ 07:00:43
vakna tidigt
gick inte att sova efter nattens dröm
en blandning av lycka o strul
jag sparar på lyckan
tar den med mej under tröjan
närmast hjärtat
jag kan nu säga att jag lämnat dej
att du inte längre finns kvar o får plats
ingens ord, varken dina el andras
kommer få mej att vända om
de finns så mkt annat nu
o jag ska fånga allt som får mej att le med hjärtat
du är inte nån sådan
o din kropp kommer aldrig få mej att darra igen
nåt liknande men inte du
aldrig du
jag är säker nu
tar med mej lyckan o går ut
solens strålar värmer min hud
jag behöver inte dej
aldrig igen
så mkt annat
så  mkt bättre
o jag kommer aldrig mer be om ursäkt för att jag finns till
de här är mitt liv
de här är min värld
jag kan o jag ska

walk & dont look back




full fart fram

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Det glädjer mig att läsa. Önskar dig lycka till och att du när dina drömmars mål för det är du värd mer än något!

2009-07-10 @ 12:27:16
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0