Ett bättre L

2009-07-13 @ 12:56:13
Han sa: Du har blivit en ny L. Kanske är du den gamla L igen för de andra, men för mej är du en ny.

O jag hoppas oxå att de är så. Att de verkligen är så, att jag är på väg tillbax till mitt riktiga jag. Den lite bättre, trevligare, säkrare o galadare L!

Dock blir jag tossig på allt som måste fixas innan flytten, kunne lixom aldrig ana att de va så mkt bry! Jag kommer fan bla få betala för mitt fasta bredband fast jag inte kommer till att kunna använda de. Flytta med? Funkar ju inte o nu har jag ju dessutom beställt ett mobilt. Alltså blir kostnaden helt plöstsligt större. Gaaah, får som sagt toss för ingen kan ju svara på alla frågor utan man måste ringa upp o knappa vidare till massa olika för varje fråga som egentligen sitter ihop med de andra. O jag som dessutom hatar prata i telefon. Damn. Nya L, kan faktiskt oxå bli trött. Måååh =P

Slår vad om att CSN oxå kommer klydda, för brukar de inte vara så? Eller, säg helst att jag har fel.

Nu... vidare till TODO-listan med femtusen punkter. Så himlans najs att kunna stryka den ena punkten efter den andra. Ännu skönare hade de ju vatt om jag inte behövt tvärnita på bredbands-punkten. Menmen fortsätter med de andra... Avbeställa akupunkturen nästa!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag har alltid tyckt att du är trevlig!

2009-07-13 @ 21:13:49
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0