walk idiot walk

2009-07-02 @ 17:35:45
lånade paps cykel för att min gått sönder som vi alla vet. cykla till jobb för att jag inte hann gå. tänkte ändå låna cykel på jobb. o what the fuck?!!? ALLA redan tagna. för fan.. har människor inga egna cyklar längre? jag lånar aldrig o när jag väl ska så finns där ingen. morr. helt klart för jävligt. så de blev ju till att cykla på paps, med stång o utan korg, ja tills jag kom så långt som till att jag skulle låsa den, för då går lixom låshelvetet sönder. kfjhzkfjhxzqj fhdkj kc. gå gå gå gå gå gå. gå till promenaden. gå gå gå gå gå i detta varma väder. o två söndriga cyklar på 3 dagar, hur lyckas man? o vägarbete på alla vägarna i stan. hurra, skit kul. verkligen.

gå till sjukgymnasten. gå hem. gå till sjukvårdsaffären. gå till gymmet. gå till jobb. hämta cykel. cykla hem till mams o paps som bor på andra sidan stan. gå hem. gaah. gå till resturangen. varmt varmt varmt... fast nu börjar de molna blir säkert regn. gå i sol. gå i regn. gå gå gå o rör på fläsket din lata jävel, walk idiot walk!!!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Du har haft lite otur du och dessa vägarbetan de är ju över precis hela centrala stan och vi ska klart joba mitt i smeten med!

2009-07-02 @ 23:08:58
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0