GoNatt

2009-07-07 @ 23:11:52
saknar sena o mysiga kvällar, så sena attt de blir till nätter o man ändå är vaken. tänkte mysa till de ikväll då jag är ledig imorn men känner redan nu att ögonen börjat gå ikors, så de enda rätta är ju egentligen ---> sängen o en bok. o jag tror fanimej att jag kör på de, me tanke på att jag somna både under akupunkturen, i väntan på BP o på terassen i solskenet = 3 gånger idag. Måååh, säg var du inte sover sa M. jaa.. - på jobb är väl de enda svaret jag kan ge..  för för övrigt går de nog var som. hah.

Ta hand om dej själv säger S o menar att jag måste börja äta o sova ordentligt. o jag vet att de är sanningen, att så enkelt är de nog egentligen..

äta rätt o sova rätt o kroppen kommer orka mer, orka vara vaken o orka hålla sej borta från allt de onda, A o O, ingen nyhet!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Härligt med Body pump men orka ta sig till gymet så här 1½ vecka innan semestern och i den värmen som varit. Take care!

2009-07-08 @ 06:29:31
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0