jobbig känsla

2009-07-27 @ 21:08:00
vaknade med en trygghet
men slarva bort den under dagen

fann min osäkerhet i bilderna på han o henne
henne som han gick tillbax till
han som jag fick smaka på o ville ha mer av

man vill inte veta vem ex/nya är
ändå undrar man
hur de ser ut
vem o hur de är

när man sedan vet
o ser
(sällan frivilligt)
mår man bara illa
inte för att de gjort något
men för att de fått ha
eller har
för att de är speciella
att man har ersatt
eller blitt ersatt av

jag ville inte se henne
men gjorde
o fann min äckliga känsla av otillräcklighet

jag vakna med en trygghet
som sedan försvann

 vill varken ha honom
o den ständiga frågan

när ska jag räcka till..

för mej själv
o andra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0