Lesbisk?

2009-07-26 @ 14:51:17
lesbisk, jag? neee! inget jag tänkt på. tjejer kan va snygga.. men tillsammans med dem som mer än vän är inte min grej. har absolut inget emot vad andra gör/är, men killar duger fint för mej. killar som respekterar mej o gillar mej för den jag är, killar som tar sej tid att lära känna mej o lyssna på mej.. förstår mej, gör mej glad, får mej att känna mej trygg o ger mej de där speciella pirret i magen. ni/du.. de är er/dej jag vill ha.. ska bara träffa dej först. dej med stort D. han med stort H.

har slutat leta men är öppen för förslag. klart jag vill ha kärlek. har bara tröttnat lite på allt de oseriösa, då är jag lixom hellre ensam än med o olycklig.

visa att du bryr dej, var jag har dej o jag är kanske med dej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0