manärvadmantänker, hurdöljerman?

2009-07-15 @ 16:56:08

jag vet att jag tjatar, men hur fan döljer man en utväxt på flera cm? förr hade jag ofta band i håret, men jag vill helst inte ha, o hellst inte nu med långa håret för jag liknar inget annat än antingen ett troll eller en hårdrockare. inte för att de är spec lika, men jag är, dem båda två. muhaha.

vacker,snygg,het,fin,smal,vacker,snygg,het,fin,smal,vacker,snygg,het,fin,smal,vacker,snygg,
vacker,snygg,het,fin,smal,vacker,snygg,het,fin,smal,vacker,snygg,het,fin,smal,vacker,snygg
vacker,snygg,het,fin,smal,vacker,snygg,het,fin,smal,vacker,snygg,het,fin,smal,vacker,snygg,
vacker,snygg,het,fin,smal,vacker,snygg,het,fin,smal,vacker,snygg,het,fin,smal,vacker,snygg,
vacker,snygg,het,fin,smal,vacker,snygg,het,fin,smal,vacker,snygg,het,fin,smal,vacker,snygg

manärvadmantänker..

in till malmö strax, möta upp tove, helena o thea. wiihiii längesedan jag träffa tove. min tovelisa.

kanskekanskekanske hinner jag in lite innan avtalad tid o då blir de till att springa runt i lite affärer, om jag hinner..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0