ny kamera, ny dator o nya planer

2009-07-03 @ 20:08:42
de kom två brev med posten idag, båda lika nervframkallande. ett provsvar från läkaren o ett från skolan. ett var positivt o ett negativt. som tur var så var provsvaren normala, alltså positivt, eller negativt, de beror ju på hur man ser de. de var iaf bra, som de skulle. brevet från skolan var däremot sämre.. fan.. va ska jag nu ta mej till.. planerna måste ändras, måste smida nya... men fan, de va ju inte så här de skulle bli, jag hade ju andra.. o de var ju så bra.

bjuden på fest ikväll. men har precis kommit hem. har precis käkat o är mätt som fan. pizza o två cider. tröstmat el bara därför jag inte orka något annat än följa med hem hit till mams o paps igen? för att jag glömt att käka nåt på hela dagen? för att solen fortfarande skiner o vi sitter ute. o för att vi snart ska få besök av en vän med en bebis. damn, jag har inte nåt nummer till C som har festen. hade ju varit så kul att komma dit o se hur de festar. men just nu känns de inte som om jag kan röra mej, de känns som om magen väger femtusen kilo.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Du är snäll och tar bort mi föra kommentar, inte riktigt bra att ge ut nummret så där. :-)

2009-07-04 @ 11:30:01
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0