Snart dax

2009-07-26 @ 00:28:05


kartonger o jag = dax för mej att snart börja på riktigt


nya jackan oxå o nyfärgat hår, äntligen..

var tänkt malmö idag, men i o med att jag mått illa hela dagen så hoppade jag de
regna ju dessutom så att gå på festival kändes sådär
att vädert sedan blev bättre iaf här i trelle var ju en annan sak
favvis o jag hyrde iaf film o snacka skit, käka godis o blev fetmätta

de känns
konstigt
 de är mkt som känns
konstigt

de känns konstigt att så många kommer hit o läser men så få som har något att säga (komentera)
jag menar orkar ni lixom smyga hit varje dag har ni väl nåt att tycka till oxå
eller?


de känns konstigt att sommaren snart är över
att jag har haft semester en vecka men inte gjort så mkt mer än mått illa
kanske är de nervositeten, resfeber.. jag vet inte.. nåt är de iaf som både sitter i halsen o i magen o i hjärtat

de känns konstigt att bara kunnat glömma dej hur lätt som
de känns bra men konstigt att jag velat ha dej så innerligt
hela tanken får mej att må illa

de känns oxå konstigt hur glad vissa andra personer kan göra mej
hur hela mitt ansikte lyster upp när jag hör ifrån er

de känns konstigt att drömmar om natten
kan påverka dagen så innerligt

är de något de vill säga mej?

känns konstigt att jag snart länmar allt till något jag knappt vet någonting om

känns konstigt att jag så innerligt velat bort
att jag nu inte vet var hem är

känns konstigt att inte behöva bry sej
samtidigt som de är allt vad jag gör

bryr mej
om er
o oss

puss på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0