Snygg tjej

2009-07-20 @ 10:58:53



Bilderna är tagna härifrån

Tittar som sagt sällan på tv, då jag ändå är urkass på att följa serier. Glömmer bort o lägger hellre tiden på annat. Om söndagar däremot, som oftast är slappedagar efter en lång veckas jobb eller en hård helgs festande, är det dock lättare att slänga sej på soffan framför tvn. Har sett nån avsnitt av privileged på kanal 5 där Megan spelad av JoAnna Garcia o är precis så söt som jag vill vara. Yes... o håret.. tänk om man hade... ja visst är det skönt o drömma sej bort ibland.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Sv: De ör Bluesbrothers, H som har gjort dem. Kistan eller vad man ska kalla den har jag klätt om, har samma tyg på stolarna i köket. :-)

2009-07-20 @ 15:54:59
URL: http://sunrice.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Sv: Tror hon skulle ha lösnaglar, jag kör alá naturel.



De gör inget, kommer fler tillfällen! Var rätt trött på kvällen jag med så.

2009-07-20 @ 15:56:28
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0