UpP o NeR

2009-07-28 @ 10:43:01
de trygga i drömmarna fortsätter. o jag får väl nöja mej med de... vara glad att de iaf finns, nånstans. men sen kommer de negativa fram ändå. hur kul är de att vara vaken på dagen då de är sån skillnad jämfört med nattdrömmarna. man känner sej halv. man börjar lixom söka efter de på dagen men hittar de inte. drömmarna ljuger. dagarna suger. (var tog peppen vägen?)
hahha.. neggo. sorry. börjar jobba idag. ikväll. gillar inte kvällar. men låt mej räkna... hmm bara TVÅ kvällar kvar totalt. de är ju ingenting. de klarar jag. upp med hakan. le. ler o kommer på.. flytten kommer gå bra. jag valde ju de för att komma ifrån de jag just nu känner. hur kunne jag glömma.. de är MEJ de handlar om.. o de är jag som måste få utvecklas. upp med hakan. le. jag älskar er, men måste få komma längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0