sudda bort min sura min

2009-07-21 @ 18:06:25
den bokade tvättiden idag blev inte riktigt vad den skulle. vaknade av klockan som ringde vid 8, steg upp, åkte upp till tvättstugan o höll på att spy. för fy satan va äckligtt där var. äckligare än vanligt lixom. skitt o äckligt o fimpar hit o dit.. aldrig att jag slänger in min tvätt där i tron om att den ska bli ren. aldrig. aldrig i livet. o aldrig att jag städar upp deras skit. aldrig. så jag vände på klacken o kommer troligtvis inte gå upp dit nån mer gång innan jag flyttar. ja fy fan va skönt att lämna detta skitta ställe. o detta skitta folk som inte kan hålla iordning efter sej.

på torsdag är de dags att åka upp dit jag flyttar. ska bli spännande. hoppas hoppas nu bara de inte är sämre standard än de här. går de egentligen? troligen... men hoppas inte. jag nöjer mej med okej. jag nöjer mej med vad som bara de är bättre än de här. vad som. som får mej att trivas. o ändå är de inte lyx jag söker detta år jag kommer plugga. bara inte sämre, än de här.

annars? jo stack hem till mamma o pappa o tvättade ist. fint väder med sol att hänga ut tvätten på tork. dock blåst, men vilket inte gör nåt alls då tvätten bara torkar snabbare då. men hey, bara en maskin åt gången tar tid o jag har massa tvätt nu innan flytten. vet dock inte vad jag behöver ha med mej än. vilket kommer tas reda på på torsdag o fredag. så till helgen... hoppas jag allt känns lite bättre. att jag har mer koll. för just nu känner jag mej bara såååå stressad, men vet inte var jag ska börja. aaaaaaaaaaaaaaaaaaah.

o vadå, - heeeeeeeeeeeeeeeeej L, hur är de?
de ska väl du ta o skita i, de är bra..

måååh

vet inte vad de är med mej, men irriterad är jag o sovit för mkt har jag gjort o ont i huvudet o nacken har jag. än o igen. fan. ta mej ut på nåt kul o jag är med för här vill jag inte sitta. eller förresten jag vet inte vad jag vill. dricka vin ja, skulle följt med mamma o pappa till malmö med deras picnic med vin o goda vänner. kusin skulle ju oxå med.. med hennes. fan. jag är less.

pigga upp mej!

... o så länge går jag o läser min bok (med risk för att jag somnar)

ps: JAG VILL HA EN RIKTIG SOMMAR! vara pigg o glad o få smaka på de allra finaste. bara vara ledig o inte behöva tänka. till helgen vill jag iaf parta. till helgen måste jag... få dricka vin o dansa.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Synd jag som inte är hemma den helgen!

2009-07-22 @ 23:54:37
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0