Grillfest på Limhamn

2009-07-05 @ 21:35:15
igår var de party
igår de varmt
igår var en dag långt ifrån alla andra...


outfiten i felinställd kamera


buss buss buss, igår var de jävligt mkt buss för min del
skulle åka kvart över, blev ändrat till kvart i = en halvtimme tidigare
hann inte med kvart i, skulle ta kvart över ändå
missa kvart över genom att de körde iväg framför ögonen på mej
fick sitta o vänta en halvtimme till, kom fram till malmö, skulle ta stadsbussen
tog stadsbussen, åt FEL håll
tvungen att hoppa av på sluthållplatsen som var på helt andra sidan staden dit jag skulle
hoppa på igen o kom äntligen fram tillslut TVÅ OCH EN HELVTIMME försent, muhaha, bra kämpat o svitt som fan skyller jag på värmen


D, värden



som tur är hade de inte hunnit börja äta, eller snälla som de är väntade de på mej så jag oxå hann vara med


många som drack rosse, kanske för att de är så gott o typiskt sommar =)


säg hejhej till C



killen med armarna
jag: vad träna du?
han: fotboll
måååh




o här va de visst nåt som gick sönder o va tvungen att lagas


o här va de visst nån som spillt på M. dansar man så torkar de ju snabbare


värdinnan blev trött, säkerligen utmattad av värmen


T ville hem tidigt, men de satte vi stopp för


M började dansa


o jag vann hederspris


snapshörnan

o de finns fler bilder med de läggs inte upp, mhuhahah..
=P

Kommentarer
Postat av: maja

sv: tack så mycket :) vad glad jag blir!



och ditt armband lät ju jättefint, lycka till med att hitta ett nytt!

2009-07-05 @ 22:43:30
URL: http://majakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0