svullo

2009-07-29 @ 22:00:47

jobba, tog komp med en timme... men missa ändå bussen (IGEN!!). fan. kom till bussen o var tidig.. fick till o med vänta men hittade inte mobilen i väskan.. upp o ner o ut o in på allt men den fanns inte där. tänkte egentligen strunta i den, man överlevde ju lixom utan förr. men så kom jag på att syster o jag inte kommit överrens om någon tid utan JAG skulle ju ringa när jag var på väg in. o utan telefon blir ju de svårt (kan dessutom knappt nån nummer utantill längre) o utan att veta var hennes arbete exakt ligger så är de nästan omöjligt. så.. hem igen o bussen gick o mobilen låg på bordet o upp på cykeln o iväg.. nästa buss hey försenad fast jag var så bra på tiden från början. in till malmö, träffa syster.. gå i affärer..  avsluta med käk o öl som inte alls blev som de skulle för de givetvis var väntningslista o vi va hungriga o trötta o ville bara ha mat så vi kunne komma hem o ja... de blev som de blev.. jag känner mej fet o svullen o inget är kul när man känner sej sådär. o jag tacka även nej till U2 i gbg. lixom vilken normal människa gör de? men jag är trött o ja har så mkt över mej nu att jag inte klarar av de... o panik på bussen för att linserna torka o höll på att ramla ut, av äckel-luften o syret som inte fanns o två gnällbarn som bara skrek allt vad de kunne o jag kunne verkligen inte andas o jag hatar de... att få sån panik o inte kunna hoppa av.  menmen shopping blev de, som vanligt slösa jag bort mina pengar. blev ett par svarta jeans med hål i. ett baslinne, svart, givetvis. o en grå långkofta. ska prova allt igen då jag känner mej mindre svullen. naturdiet resten av veckan, yes! bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0