grebbe

2009-07-25 @ 08:35:30
när jag inte vet var jag ska börja o sluta, struntar jag oftast i de över huvudtaget... nu är de lite av en sådan situation.

va iaf i grebbe tors-fre o är för tillfälligt väldigt trött på att åka bil. kollade lägenheten som såg himlans najs ut o ligger himlans nnära skolan, vilket väl allt gör i o för sej. ligger nära varann alltså. liten stad. liten by. men större än vad jag trodde. har gått gått gått gått, längst hamnen. många affärer. köpte ett par gummistövlar. höga med snörning framtill, svarta med vita blommor. skit snygga. köpte även en jacka, på rea. en grön vindjacka. sån där millitärgrön. min färg. dock litt nostalgi fr -03. haha. fick även ett pease-armband. fint. precis som miljön. himla härlig. mkt att fota, men jag kände ingen ro till att lägga ner så mkt tid på de. jag har ju ett helt år på mej sen.. o idag är de nästan en månad till jag åker upp igen.. o stannar. fortfarande nervös, men nu har jag fått smaka på stället, sett min lägenhet o vet nåtsånär vad jag behöver ha med mej upp. genomgående lägenhet, fräsch med stort badrum, ganska stort kök o sovrum med dubbelsäng. mina gardiner upp o mitt sängöverkast på så blir de nog hur bra som. woop woop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0