Remind me...

2009-06-08 @ 19:13:17
har: jobbat, varit hos optikern o käkat ute..

ser tydligen hur bra som hellst (med linserna jag har). huvudvärken måste bero på något annat. - stress? inte mer än vanligt, dvs alltid, men inte mer än vanligt. så då måste de bero på annat. men vad? 

gick på stan sen. i jakt på den rätta foundationen, som trollar bort. träffa kusin o fästeman, slog mej ner vid deras bord o käka, precis som moster o andra kusinen. fan vad jag älskar er. ni är inte min släkt, ni är min familj o jag älskar er högt över allt annat... ♥

(o efter en regnig dag kom solen o sken på oss där vi satt o jag vet att de var mormor som tindra med sina ögon o log från himlen)


o du, du är så jävlans fin...
men vad hjälper de?



(varför måste de vara så svårt? varför måste du vara så svår?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0